Spokojny sen

Spokojny sen Tag: stres    trudności z zasypianiem    zaburzenia snu    łatwe zasypianie

Sen to naturalna forma regeneracji organizmu. Podczas snu mięśnie odpoczywają, komórki w całym ciele powracają do formy. Sen jest więc niezbędny do prawidłowego funkcjonowania. Jednak bywają sytuacje kiedy sen nie przychodzi lub jest przerywany, co w efekcie sprawia, że nie jesteśmy wypoczęci. Jednak dzięki szerokiej gamie produktów stabilizujących sen, problem ten już nie musi „spędzać nam snu z powiek”.

Czym jest powodowany brak snu?

Na fakt, że masz trudności ze snem może wpływać wiele czynników. Zaliczyć do nich można chociażby stres, depresja, smutek czy zaburzenia psychiczne. Istnieją również inne powody, takie jak na przykład bóle mięśniowe, niestrawność, trudności z oddychaniem. W niektórych przypadkach, niespokojny sen lub niemożność zaśnięcia mamy na własne życzenie. Jeśli prowadzisz siedzący tryb życia, objadasz się przed snem , na dodatek ciężkostrawnymi potrawami – problemy gwarantowane. Jeśli jesteś miłośnikiem kawy lub innych napoi zawierających kofeinę, nic dziwnego, że nie możesz zasnąć.

Jakie mogą być skutki bezsenności?

Gdy organizm nie odpoczywa, nie regeneruje się, skutki mogą być poważne. Przede wszystkim, zmniejsza się odporność organizmu, a co za tym idzie, człowiek szybciej łapie wszelkiego rodzaju infekcje. Osoby mające problemy ze snem odczuwają pogorszenie krążenia krwi, czego skutkiem może być nawet zawał. Częsta przypadłość zakłócająca sen to tak zwane bezdech senny. Osoba, która cierpi na tą dolegliwość, podczas snu przestaje oddychać nawet na czas dwóch minut. Następnie budzi się przerażona – nawet do 200 razy w ciągu jednej nocy.

Jak sobie zapewnić spokojny sen?

Jest kilka wskazówek, które mogą zniwelować problemy ze snem. Warto pamiętać, aby nie objadać się przed snem, nie ucinać sobie drzemek w ciągu dnia, a kłaść się tylko wtedy, kiedy jest się naprawdę zmęczonym. Na mocny i zdrowy sen pozytywnie wpływa również wysiłek fizyczny w ciągu dnia. Należy jednak pamiętać, że ćwicząc późnym wieczorem utrudniamy sobie zaśnięcie, ponieważ organizm jest pobudzony.

Jeśli sen nie nadchodzi, warto skorzystać z doskonałej jakości produktów takich jak na przykład:

 

Melatonina – Stosowany wspomagająco w zaburzeniach snu związanych ze zmianą stref czasowych, w zaburzeniach rytmu dobowego snu i czuwania u niewidomych oraz w zaburzeniach snu związanych z zaburzeniami rytmu snu i czuwania, np. w związku z pracą na zmiany. Jest to neurohormon wytwarzany przez szyszynkę, odgrywający rolę w synchronizacji cyklu dobowego i zegara biologicznego

 

 

Neopersen noc – działa podwójnie: uspokaja i ułatwia wyciszenie organizmu przed snem, ułatwia zasypianie i wspomaga spokojny i fizjologiczny sen. Neopersen to kompozycja ziół tradycyjnie stosowanych w przypadku niespokojnego snu i trudności z zasypianiem.

 

 

Valerin sen – wyciągi roślinne z korzenia kozłka lekarskiego, ziela melisy i szyszek chmielu, zawierają związki czynne o działaniu ułatwiającym zasypianie oraz uspokajającym. Dzięki zawartości związku magnezu preparat uzupełnia niedobory magnezu w organizmie.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*